Subject: Pruuni muuseumiviida eemaldamine
From: "Ivo Paulus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jan 2025 14:25:24 +0200

Tere

Eesti Tuletõrjemuuseum kolib Sakust/Tammemäelt oma eksponaadid ära.
Sellega seoses tuleks eemaldada kaks pruuni suunavat viita
„Tuletõrjemuuseum“. Neist üks asub Tammemäel Päästekeskuse teele
sissesõidul Tallinna ringteele Alexela tankla poolt pööraval teel. Teine
asub Päästekeskuse tee 1 maja (operatiivteenistuste keskus) maja ees.

Kelle poole pöörduda?

Lugupidamisega

Ivo Paulus

Eesti Tuletõrjemuuseum

juhataja

mob: +372 5556 3010

tel: +372 628 2158

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Raua 2 | 10124 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.